بیمار به دیالیز با عادی ادرار آیا امن برای گرفتن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شوهر من در حال حاضر از طریق نارسایی کلیه رفتن از پیوند کلیه که در حال رد کرد. او تا به حال به شروع دیالیز به دلیل سطح کراتینین خود بسیار بالا هستند، با این حال او هنوز هم ادرار نسبتا طبیعی است. آن را امن است برای او به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟

مشخص شده است که پیوند کلیه ممکن است دوباره شکست می رود، بنابراین یک بار آن رخ می دهد مردم را به صورت دیالیز دوباره. با توجه به تجربه قبلی برخی از مردم نمی خواهند به آن را هر بیشتر، به طوری که آنها بدانم که آیا آنها می توانند درمان های جایگزین به جای آن را، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از یکی از معروف ترین می آید در مقابل ما.

آیا آن را برای بیمار به دیالیز با ادرار کردن طبیعی را به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بی خطر است؟

مهم نیست که وی دارای را پیوند کلیه یا نه، تا زمانی که او / او تا به ادرار کردن طبیعی است که نشان می دهد که کلیه ها هنوز باقی مانده برخی از توابع است که می تواند به طور معمول کار می کنند، بنابراین شانس بزرگ برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده وجود دارد. و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه درمانی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که هنوز خروجی ادرار است. بنابراین برای کسانی که بخشی از مردم طب میکرو چینی Osmotherapy امن است، علاوه بر این، این درمان می تواند کمک به آنها خلاص شدن از شر دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است یک گیاه ساده، اما یک روش پزشکی است که در آن سبزی های مختلف چینی از خارج مورد استفاده برای بهبود وضعیت کلیوی نیست. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، با این نسخهها کار پزشکی میکرو چینی Osmotherapy موثر تر و به سرعت. از همه مهمتر، باعث هیچ ناراحتی و در طول فرآیند درمان کل، آنچه بیماران نیاز به انجام است به روی تخت دراز مدت 40 دقیقه.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1427.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: